Wednesday, October 20, 2010

Cincin Stainless Steel Permata Kayu Teras Kilo (Gemunggal)


Cincin Stainless Steel - Kayu Teras Kilo (Gemunggal)

Ini lah cincin yang dipakai oleh saya sekarang. Permatanya dari teras kayu gemunggal dan ia dipasang sendiri oleh saya. Cincin ini juga merupakan cincin yang paling digemari oleh saya buat masa ini. Walaupun diikat menggunakan sarung stainless steel, terdapat rahsia di sebalik cincin kayu ini yang membuatkan saya tertarik padanya. Ikatannya kemas dan cantik. Sesuai dipakai oleh diri saya.

Jika ada sesiapa berminat untuk memasang cincin kayu menggunakan sarung cincin jenis ini boleh kemukakan kepada saya. Insyaallah saya boleh usahakan...

Masih terdapat beberapa jenis kayu khasiat yang ada dalam simpanan saya dan masih belum dibuat cincin. Di antaranya, Kayu Tas Jantan, Teras Nibung Tunggal, Teras Kemuning Hitam, dan Buluh Tumpat. Jika berkesempatan, saya akan 'post'kan untuk dikongsi bersama.

Wassalam...

4 comments:

  1. hi tuan...saya joe dari kuching sarawak...nak tau berapa harga satu cincin kayus teras gemunggal...saya suker design cincin nyer tak terlalu besar n simple...nice " ) email saya ...arthurjoe1979@yahoo.com...

    ReplyDelete